Storingsdienst

24/7 bereikbaar voor cruciale meldingen

Het is essentieel voor een storingsdienst om 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar te zijn voor spoedgevallen. Door de experts van Antwoordservice Nederland in te schakelen voor uw storingsdienst worden de storingsmeldingen altijd snel en professioneel opgepakt. We laten onze storingsdienst naadloos aansluiten op uw organisatie en schrijven onze scripts altijd op maat, aan de hand van uw input. Antwoordservice Nederland levert al meer dan 30 jaar specialistische storingsdiensten op maat.

Hoe gaan we te werk als storingsdienst?

Als een klant uw storingsdienst belt, moet er direct iemand opnemen en de klant professioneel opvangen. Daarna moet de melding worden doorgezet naar de juiste persoon. Onze ervaren operators zijn hier goed voor getraind en worden ondersteund door hoogwaardige techniek, zoals een roostertool voor uw monteurs. Hierdoor weten we wie we bij welke storing moeten bellen en bellen we niet per ongeluk de verkeerde monteur wakker. Ten slotte is onze techniek optimaal ingericht voor een soepele storingsdienst. Door onze dubbel gevoerde lijnen zijn we écht 24/7 bereikbaar en neemt er altijd iemand op.

Storingsdienst van Antwoordservice Nederland

Als u de storingsdienst van Antwoordservice Nederland inschakelt, profiteert u altijd van onderstaande voordelen:

24/7 bereikbaarheid

Specialistische service op basis van op uw eigen input

Intern opgeleide en ervaren operators

Uw klanten hebben altijd direct en persoonlijk contact

Wilt u meer weten over de storingsdienst van Antwoordservice Nederland of direct een demo aanvragen? Neem dan contact met ons op via 0800 0635 of contact@antwoordservice.nl. Download onze brochure voor extra informatie.

Antwoordservice Nederland is uw link tussen de melder en de hersteller

Altijd bereikbaar met onze storingsdienst

Voor veel bedrijven is het lastig om het rooster voor storingsdiensten rond te krijgen. Medewerkers moeten altijd (ook ’s nachts) bereikbaar zijn én dragen een hoop verantwoordelijkheid. Met onze ruime ervaring hebben we al talloze situaties meegemaakt. Situaties waar u zelf misschien niet eens aan denkt, bedenken we vooraf en verwerken we direct in het script. Zo werken we samen aan een goedlopend script. Hierdoor tonen we ons een waardevolle partner voor uw bedrijf.

Samenwerken met Antwoordservice Nederland

Wilt u graag gebruikmaken van onze storingsdienst en partner worden van Antwoordservice Nederland? Aanmelden doet u eenvoudig door onderstaande stappen de volgen:

1

Aanmelden voor de storingsdienst

Vul ons contactformulier in, bel of mail ons en we nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. We hanteren altijd vaste, transparante tarieven, zodat u niet voor verassingen komt te staan. U ontvangt een overzicht van de kosten, waarna we uw persoonlijke wensen en behoeften bespreken.

2

We bereiden ons voor

Tijdens de voorbereidingen zorgen we samen voor een doordachte workflow, creëren we een up-to-date database en trainen we de operators, zodat ze precies weten wat ze moeten doen. Zo weten we waar een storing plaatsvindt en wie we dan moeten bellen. We gaan natuurlijk pas live als alles naar wens is.

3

24/7
storingsdienst

Na de livegang van onze 24/7 storingsdienst houden we altijd een vinger aan de pols. Moet een script hier en daar worden aangepast? Dan doen we dit natuurlijk altijd in overleg met u. We houden u periodiek op de hoogte met rapportages en blijven in contact over de workflow en belscripts.

Wat zeggen onze klanten over onze storingsdienst?

“Wij van Devenco vinden het belangrijk dat onze leveranciers diensten leveren die onze missie ondersteunen en onderstrepen. Excellente service is daarbij het sleutelwoord. Iedereen binnen Devenco is bezig om dit voor onze klanten te realiseren. ASN is de belangrijkste leverancier als het om klantcontacten gaat bij Devenco. ASN heeft met de applicatie zoals deze voor ons gerealiseerd is een heel belangrijke bijdrage geleverd aan deze missie. Voor onze klanten maakt het geen verschil of zij verbinding heeft met kantoor of ASN, het gesprek wordt professioneel en snel afgehandeld. Door koppeling van systemen is ASN instaat informatie van de klant te completeren en heel efficiënt en kwalitatief door te geven aan de juiste persoon binnen Devenco. ASN opereert bijna als een storingsdispatcher in huis bij Devenco.”

Ronald van Putten, Bedrijfsleider Devenco

Voor wie is de storingsdienst bedoeld?

Of het nu gaat om liftopsluitingen, gebouwenbeheer, storingen in cv-ketels of lekkages, Antwoordservice Nederland is de betrouwbare partner voor elke organisatie die te maken heeft met storingsmeldingen. We zijn er voor ondernemingen die zeker willen weten dat de storingsdienst correct en professioneel wordt afgehandeld. Geen verzoek is te complex voor ons. Heeft uw bedrijf meerdere storingsniveaus? Onze operators filteren de meldingen op locatie, urgentie en discipline. Ook schrijven we belscripts voor iedere storingssituatie, zodat u erop kunt rekenen dat we iedere storing adequaat afhandelen.

Tarieven storingsdienst

U gebruikt onze storingsdienst voor een vast bedrag per maand voor de dienst en een minutentarief dat pas start op het moment dat we een gesprek aannemen. Voor een specifiek kostenoverzicht neemt u contact met ons op. De prijzen starten vanaf:

Werkdagen ma t/m vr 7.00 tot 19.00

Per maand:€ 27,95
Per minuut:vanaf € 2,48

Altijd 24/7 bereikbaar

Per maand:€ 56,25
Per minuut:vanaf € 2,48 (ma t/m vr 7.00-19.00)
vanaf € 2,76 (alle overige tijden)

Brochure storingsdienst downloaden

In onze brochure vindt u alle informatie over onze storingsdienst, onze organisatie en onze andere diensten. Heeft u na het lezen van de brochure nog vragen of wilt u direct gebruikmaken van onze storingsdienst? Neem dan contact met ons op door een e-mail te sturen of het contactformulier in te vullen. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op om uw wensen te bespreken.

Telefoondienst

De telefoondienst van Antwoordservice Nederland zorgt ervoor dat u geen vaste telefonist hoeft in de huren en zelf tijd overhoudt voor uw bedrijf. Vaste en transparante tarieven.

Klantenservice uitbesteden

Door uw klantenservice te laten uitbesteden, bent u altijd bereikbaar voor uw klanten. Onze operators zijn intern opgeleid in uitstekende vraag- en klachtafhandeling.

Inbound callcenter

Als inbound callcenter beantwoorden we al uw inkomende telefoongesprekken. Zo is er altijd iemand die uw klanten te woord staat; 24 uur per dag, 7 dagen per week.

Externe receptie

Schakel Antwoordservice Nederland in als externe receptie van uw bedrijf. Zo bent u altijd bereikbaar en krijgen uw klanten gegarandeerd de aandacht die ze verdienen.

Brochure downloaden