Training

terug naar additionele diensten

Antwoordservice Nederland heeft in haar 25 jarige bestaan al heel wat gesprekken mogen voeren.Sommige van onze klanten willen maximale informatie, andere wensen juist zo kort mogelijke gesprekken terwijl een laatste groep een verdiepingsronde wenst. Alle verzoeken worden door de operators ingewilligd dankzij drive, maar ook dankzij kennis en kunde.

25 jaar aan ervaring gebundeld in trainingen specifiek gericht op klantcontact

Antwoordservice Nederland heeft haar kennis over inbound telefoonverkeer gebundeld in trainingen die specifiek gericht zijn op personen die klantcontact hebben. Voor zowel een beginnende groep als een ervaren ploeg bieden wij technieken om de gesprekken verder aan te scherpen en het voor zowel de beller als de agent efficiënter te maken.

Voor wie?

U heeft een eigen inbound callcenter en dit wordt bemand door gemotiveerde maar nog enigszins onervaren agents. Onze trainingsmodule 'de basisstappen van goed klantcontact' sluit dan het beste aan:

  • De structuur van het gesprek
  • Werken met intonatie en woordgebruik
  • Het stellen van de juiste vragen
  • Het vermijden van ruis
  • Omgaan met bezwaren

U heeft een eigen inbound callcenter met ervaren en gedreven mensen. Een training met nieuwe inzichten zou agents nog gemotiveerder en efficiënter maken:

  • Het nemen van de leiding
  • Het voorkomen van conflicten
  • Het stapsgewijs toewerken naar een einde.

Overige diensten

Tarieven

De training zal voor een groot gedeelte afgestemd worden op de wensen. De definitieve prijs zal pas later in een offerte worden aangegeven.

Ter indicatie: een training van 2 dagen van 6 uur op locatie van Antwoordservice Nederland voor maximaal 8 personen zal €1950 bedragen.

Alle bedragen zijn exclusief BTW.