EXTERNE RECEPTIE

Uw onderneming heeft een eigen receptie, maar het blijft lastig om hiermee de bereikbaarheid op 100% te krijgen.

Door lunch, ziekte, vakantie of overleg wordt uw receptie niet altijd bemand of door drukte duurt het te lang voordat uw klanten te woord worden gestaan. Antwoordservice Nederland heeft jarenlange ervaring met het vormen van een externe receptie en kan ook voor uw
organisatie het ideale visitekaartje van uw bedrijf vormen.

Niet van een interne receptie te onderscheiden

De dienst kan variëren van enkel alle gesprekken doorverbinden, tot zelfs een 1 ste lijns helpdesk formeren met behulp van een FAQ. Natuurlijk kunnen wij met uw klanten communiceren door middel van telefoon, e-mail of desgewenst chat. Wat u ook kiest, u bent er verzekerd van dat uw klanten direct op professionele wijze te woord worden gestaan en ons niet van een interne receptie zullen onderscheiden.

Zo werkt de externe receptie

  • 1
    Meld u aan voor de externe receptie

    Zodra wij de namenlijsten, FAQ en instructies hebben ontvangen bouwen we het script

  • 2
    Schakel uw receptie door

    Via *21 voor directe doorschakeling of via *61 voor de overflow

  • 3
    U heeft nu uw eigen externe receptie

    Gesprekken worden direct afgehandeld conform instructie en u ontvangt van elk gesprek een duidelijke notitie

Voor wie?

Voor elk bedrijf dat wel wat ondersteuning kan gebruiken bij het reguleren van het dagelijkse telefoonverkeer. Deze service is bij uitstek geschikt voor bedrijven die een eigen receptie hebben, maar soms niet al het telefoonverkeer aankunnen, of voor bedrijven die willen besparen op een eigen receptie en dit daarom uit willen besteden.

De volgende stappen zijn standaard binnen het pakket: opvang van overflow, doorverbinden van bellers naar de juiste persoon binnen uw organisatie, repetitieve vragen beantwoorden aan de hand van een FAQ, terugbelberichten noteren voor uw medewerkers.

Overige diensten

Voorbeelden

Tarieven externe receptie

Bij een externe receptie werken wij in beginsel met een prijs per minuut. Zodra wij uit de historische data kunnen halen hoe de gesprekken voor uw organisatie lopen kunnen we desgewenst een fixed price per call aanbieden.

Tijdstip

Prijs per maand
Tarief
Maandag t/m vrijdag 07.00 tot 19.00 € 9,95 € 1,50 per minuut
Overige tijden en feestdagen € 19,95 € 1,75 per minuut
Doorverbinden € 0,25 per minuut

Op het moment dat we doorverbinden stopt het reguliere tarief.
De genoemde tarieven zijn vanaf prijzen en gelden voor inkomende en uitgaande gesprekken. Afrekening vindt plaats op basis van exacte seconden. De kosten voor de terugkoppeling per e-mail, SMS en/of fax, het inrichten van de infrastructuur en het toekennen van een uniek telefoonnummer zijn in de abonnementskosten opgenomen. Alle genoemde bedragen zijn exclusief BTW.

Klik hier voor een toelichting op onze tarieven.

Probeer nu gratis

De beste manier om u te overtuigen van onze kwaliteit is om u deze in de praktijk te tonen. Test u ons gerust voor 2 weken volledig kosteloos tot een maximum van 50 meldingen.