LIVE CHAT

De ideale mix tussen telefoon en email. Chat is voor steeds meer website bezoekers het eerste contactmoment met het bedrijf.
Het niet faciliteren van chat of het niet bemannen van de chatbutton vermindert uw vermogen om een maximale relatie met de klant op te bouwen.

Wij schakelen makkelijk tussen chat, telefoon of social media

Antwoordservice Nederland bemant uw chatbutton 24/7 met altijd voldoende capaciteit. Binnen seconden reageren we op de binnenkomende berichten en beantwoorden we vragen aan de hand van een samengestelde FAQ. Blijkt de chat niet het ideale instrument voor de discussie? Wij schakelen net zo makkelijk over naar de telefoon, de e-mail of social media.

Zo werkt de Live chat & cobrowsing

  • 1
    Afstemming

    Samen doorlopen wij de spelregels van de chat en de diepgang van de FAQ.

  • 2
    Programmering

    We maken een koppeling met uw chatsoftware of leveren u ons programma.

  • 3
    lancering

    Vragen worden conform instructie afgehandeld en u krijgt per e-mail duidelijke rapportages.

Devenco

Wij van Devenco vinden het belangrijk dat onze leveranciers diensten leveren die onze missie ondersteunen en onderstrepen. Excellente service is daarbij het sleutelwoord. Iedereen binnen Devenco is bezig om dit voor onze klanten re realiseren. ASN is de belangrijkste leverancier als het om klantcontacten gaat bij Devenco. ASN heeft met de applicatie zoals deze voor ons gerealiseerd is een heel belangrijke bijdrage geleverd aan deze missie. Voor onze klanten maakt het geen verschil of zij verbinding heeft met kantoor of asn, het gesprek wordt professioneel en snel afgehandeld. Door koppeling van systemen is ASN instaat informatie van de klant te completeren en heel efficiënt en kwalitatief door te geven aan de juiste persoon binnen Devenco. ASN opereert bijna als een storingsdispatcher in huis bij Devenco’’ Ronald van Putten,Bedrijfsleider Devenco

Voor wie?

Dit instrument is met name krachtig voor bedrijven die veel zaken via de website wensen af te handelen, maar ook voor alle andere organisaties die geen drempel voor de communicatie met hun klanten wensen op te werpen.

Overige diensten

Tarieven live chat

Antwoordservice Nederland werkt met een vaste prijs per afgehandelde chat. De exacte prijs is afhankelijk van de complexiteit van uw product of dienstverlening en het verwachte aantal contacten wat nodig zal zijn om de chatsessie succesvol af te ronden. Indien wij tijdens een chat besluiten dat een ander kanaal effectiever werkt om de klant van dienst te zijn dan zit deze switch ook in de prijs per afgehandelde chat.

Tijdstip

Prijs per maand
Tarief
Kantoortijd bemanning Op aanvraag
24/7/365 bemanning Op aanvraag

Probeer nu gratis

De beste manier om u te overtuigen van onze kwaliteit is om u deze in de praktijk te tonen. Test u ons gerust voor 2 weken volledig kosteloos tot een maximum van 50 meldingen.