KLANTENSERVICE

.

Het opzetten van een eigen klantenservice kan een intensieve taak zijn. Het aannemen, aansturen, faciliteren en opvangen van personeel bij ziekte kost tijd en geld. Daarnaast dient u ook nog een ruimte in te richten met de benodigde hard- en software. Antwoordservice Nederland kan uw bedrijf een eigen klantenservice leveren tegen een minimale investering.

Uw klantenservice 24/7 bereikbaar en in goede handen

Met onze ruime ervaring in het faciliteren van bereikbaarheid hebben wij inmiddels genoeg kennis en kunde in huis om voor u een dedicated klantenservice te verzorgen.
In overleg met u stellen wij vast waar uw klanten voor kunnen bellen en welke werkzaamheden onze operators voor u zullen verrichten Zo bent u altijd gegarandeerd van een oplossing op maat: uw klanten zullen het verschil tussen een interne klantenservice en Antwoordservice Nederland niet merken. Onze operators kunnen via verschillende kanalen met uw klanten communiceren: telefoon, e-mail, sms of chat: met ons multi-channel platform is het allemaal mogelijk.

Hoe werkt het

Wij stellen een dedicated team samen dat bij Antwoordservice Nederland op locatie uw klantenservice waarneemt. Onze operators werken in uw systemen, versturen stukken in uw huisstijl en rapporteren alle zaken die u als ondernemer belangrijk acht. Wij garanderen de bezetting en kwaliteit zodat u als onderneming enkel de voordelen van een eigen klantenservice zult ervaren.

Voor wie

Voor elk bedrijf dat klanten graag het gemak van een eigen klantenservice biedt, maar waarbij het de investering in tijd of geld niet waard is om dit intern op te zetten.

Overige diensten

Voorbeelden

Tarieven klantenservice

Voor deze dienst rekenen wij een vaste prijs per minuut of per uur. Indien wij een dedicated team voor u formeren, dan kunnen we dit tegen een fixed price per uur doen. Mochten de werkzaamheden echter nog niet dermate zijn dat er 100% van het uur iemand voor u aan het werk hoeft te zijn, dan bieden we de dienst aan tegen onderstaand minutentarief. U krijgt dan een operator die volledig getraind is op uw bedrijf en dienst/product, maar die ook voor andere klanten de telefoon op kan nemen.

Tijdstip

Prijs per maand
Tarief
Maandag t/m vrijdag 07.00 tot 19.00 € 9,95 € 1,75 per minuut
Overige tijden en feestdagen € 19,95 € 2,00 per minuut
Doorverbinden € 0,25 per minuut

De genoemde tarieven gelden als een vanaf prijs en gelden voor inkomende en uitgaande gesprekken. Afrekening vindt plaats op basis van exacte seconden. De kosten voor de terugkoppeling per e-mail, SMS en/of fax, het inrichten van de infrastructuur en het toekennen van een uniek telefoonnummer zijn in de abonnementskosten opgenomen. Alle genoemde bedragen zijn exclusief BTW.

Klik hier voor een toelichting op onze tarieven.

Probeer nu gratis

De beste manier om u te overtuigen van onze kwaliteit is om u deze in de praktijk te tonen. Test u ons gerust voor 2 weken volledig kosteloos tot een maximum van 50 meldingen.