OVERFLOW

Het is voor elk callcenter een terugkerend probleem:het piekaanbod.

Natuurlijk kunt u voor die periode meer mensen neerzetten, maar deze extra capaciteit is na de piek niet meer nodig en daarmee een onnodige kostenpost geworden.Het laten oplopen van de wachttijden is een frustratie voor uw bellers en ook uw personeel waardeert dit vaak niet. Een oplossing is het inzetten van de overflowcapaciteit van Antwoordservice Nederland. Niet één persoon extra, maar meteen meerdere extra lijnen geheel tot uw beschikking.

De overflowdienst van Antwoordservice Nederland levert u een schil van meerdere lijnen die op ad hoc basis in te zetten is

Dit is een krachtig instrument voor elke callcentermanager die een variabele schil op flexibele basis in wil zetten. Antwoordservice Nederland garandeert de afgesproken capaciteit op elk gewenst moment.Onze getrainde en ervaren operators helpen graag om de bereikbaarheid van uw klantenservice te garanderen, 24 uur per dag, zeven dagen per week.

Hoe werkt het?

  • Samen kijken we naar de overflow periodes en een verwachte maximale extra capaciteit die nodig zou kunnen zijn.
  • Op technisch vlak kijken we naar manieren om de overflowsituatie in te stellen en de mogelijkheden om de systemen aan elkaar te koppelen.
  • Na het vormen van een groep operators maken wij een trainingsplan en een schema om per week enkele calls door te krijgen zodat het kennisniveau op peil blijft. Daarnaast wordt een senior aangewezen die als tussenpersoon zal fungeren.
  • U schakelt door op momenten dat er piekdrukte is.

Voor wie?

Voor elk bedrijf met een eigen callcenter dat wachtrijen wil minimaliseren, maar hier niet onnodige overcapaciteit met eigen mensen voor wil inzetten.Antwoordservice Nederland is uw variabele schil op afstand en zet gedreven en ervaren operators in om uw klanten precies zo te woord te staan zoals uw eigen mensen dit zouden doen.

Overige diensten

Voorbeelden

Tarieven Overflow

Voor onze service op maat dienstverlening werken we in beginsel met een prijs per minuut. Zodra er voldoende historische data is verzameld kunnen we desgewenst werken met een fixed price.

Tijdstip

Prijs per maand
Tarief
24/7/365 inzetbaarheid € 0 € 2,00 per minuut
Training/opstartkosten € 1000 eenmalig bij minimaal 5 agents

Voor de opstartkosten zorgen wij dat er een dedicated team van minimaal 5 man klaar staat dat uw portfolio door en door zal gaan kennen.Tevens zorgen wij ervoor dat de kennis op peil blijft dankzij periodieke opfristrainingen.

De genoemde tarieven zijn vanaf prijzen en gelden voor inkomende en uitgaande gesprekken. Afrekening vindt plaats op basis van exacte seconden. De kosten voor de terugkoppeling per e-mail, SMS en/of fax, het inrichten van de infrastructuur en het toekennen van een uniek telefoonnummer zijn in de abonnementskosten opgenomen. Alle genoemde bedragen zijn exclusief BTW.