ONZE TECHNIEKEN

Onze techniek

Om het maximale te halen uit de kwaliteit van onze operators investeert Antwoordservice Nederland veel in haar techniek.Wij hebben al vele veranderingen in de markt voorbij zien komen en bereiden ons altijd voor op de nog te komen innovaties.

Welke kant de technologische vooruitgang ook op gaat, er zal altijd vraag naar bereikbaarheid zijn. Mogelijk wordt een gedeelte van de meer overzichtelijke gesprekken door geautomatiseerde systemen opgepakt, maar erboven zal altijd een specialist moeten zitten die bij kan sturen of in kan grijpen. Die rol van specialist heeft Antwoordservice Nederland de afgelopen 27 jaar met verve vervuld en zal dat in de toekomst ook blijven doen.

Onze workflow editor

Antwoordservice Nederland heeft ervoor gekozen om met een keuze gestuurde scripting tool te werken. Naar ons idee is dit de ideale manier om onze operators zich te laten richten op het gesprek terwijl de tool de juiste informatie op het juiste moment toont.

Wij kwamen er al snel achter dat er geen pakket in de markt was wat al onze wensen die ontstaan zijn vanuit ervaring kon inwilligen.In 2005 is de samenwerking aangegaan met een externe partij om een workflow editor vanaf de allereerste stap zelf op te bouwen.

Het eindproduct is CWS geworden.Een editor die tot op heden elke complexiteit aankan en waarmee we oprecht elke uitdaging als een interessante kans zien.

De kracht van CWS zit voor een groot gedeelte in het vermogen om meerdere databases aan elkaar te koppelen en dankzij het gebruik van een inbound en outbound API kan data tussen ons en onze klant snel gedeeld worden.Daarnaast zorgt de intuïtieve online roostermodule ervoor dat onze klanten zelf gemakkelijk en snel de data kunnen beheren en direct real time zichtbaar kunnen maken voor onze operators.

Onze bereikbaarheid

Naast innovatie staat ook veiligheid hoog op onze agenda.

Veel klanten plaatsen cruciale processen bij ons en moeten er vanuit kunnen gaan dat onze bereikbaarheid gegarandeerd wordt.

Antwoordservice Nederland beschikt over een volledige no-break omgeving. Bij stroomuitval neemt een UPS de stroomvoorziening direct over. Vervolgens wordt een noodstroomaggregaat gestart. Daarnaast beschikt Antwoordservice Nederland over een tweede telefooncentrale die bij calamiteiten de eerste centrale volledig kan vervangen. Antwoordservice Nederland is aangesloten op een glasvezelring, die van twee zijden wordt gevoed.

In geval van een (telefoon of internet) storing zal Antwoordservice Nederland overschakelen op de bovengenoemde alternatieve faciliteiten.

Wij garanderen niet voor niets een uptime van 99.96%!

Kwaliteit, betrokkenheid en partnership

  • De specialist sinds 1989
  • Gespecialiseerde, in-house opgeleide operators
  • Altijd direct persoonlijk contact
  • Meer dan 950 tevreden klanten
  • 7 dagen per week, 24 uur per dag bereikbaar

Antwoordservice Nederland is ISO9001 en ISO27001 gecertificeerd

Heeft u een vraag?
Chat met één van onze medewerkers
of bel ons op: 0800-0635

Stuur ons een e-mail. Wij reageren binnen één dag

E-mail