OVER ONS

Sinds 1989 de norm als het op kwaliteit en service aankomt.
Antwoordservice Nederland staat al sinds 1989 voor kwaliteit, betrokkenheid en partnership.
Wij gebruiken onze jarenlange ervaring om service te bieden die zowel klant- als doelgericht is.

Operators

Onze kwaliteit staat of valt met onze operators. Vanaf het begin heeft Antwoordservice Nederland gekozen voor enthousiaste en gedreven collega’s die ook allemaal bij ons in vaste dienst zijn. Wij investeren continu in het kennisniveau en de capaciteiten van onze mensen en daardoor zijn wij als geen ander in staat om een constante kwaliteit te bieden in onze markt.

Sinds 1989 de norm als het op kwaliteit en service aankomt

Systemen

Goede mensen moeten wel de beschikking hebben over geavanceerde systemen. Daarom zet Antwoordservice Nederland al vanaf het begin in op partnership via IT oplossingen. Zo kunnen wij onze klanten een interne oplossing bieden, of onze systemen koppelen aan een externe bron. Bij Antwoordservice Nederland geloven wij dat techniek geen drempel moet vormen, maar een brug. Dat heeft er toe geleid dat wij onze eigen unieke software hebben laten ontwikkelen, waarmee wij elke workflow kunnen bouwen. Voor meer informatie over de systemen waarmee wij werken, klik hier

ISO Gecertificeerd & noodstroom

Antwoordservice Nederland is met recht altijd bereikbaar:

Antwoordservice Nederland beschikt over een volledige no-break omgeving. Bij stroomuitval neemt een UPS de stroomvoorziening direct over. Vervolgens wordt een noodstroomaggregaat gestart. Daarnaast beschikt Antwoordservice Nederland over een tweede telefooncentrale die bij calamiteiten de eerste centrale volledig kan vervangen. Antwoordservice Nederland is aangesloten op een glasvezelring, die van twee zijden wordt gevoed. In geval van een (telefoon of internet) storing zal Antwoordservice Nederland overschakelen op de bovengenoemde alternatieve faciliteiten.

Omdat wij onze kwaliteits- en veiligheidseisen serieus nemen en hard werken aan onze service mogen wij het ISO-certificaat 9001 en 27001 en voeren. Dit betekent dat wij helder voor ogen hebben hoe wij de kwaliteit van onze producten willen waarborgen en verbeteren, en dat wij ons als organisatie continu inzetten om dit te verwezenlijken.

Contact

Heeft u interesse in onze dienstverlening of wilt u nog wat meer over ons weten? Wij komen graag met u in contact.U kunt ons telefonisch, per mail of via de chat benaderen. Klik hier voor onze contactinformatie.

Werken bij Antwoordservice Nederland

Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe medewerkers. Lijkt het je leuk om ons team te komen versterken?

Klik hier voor actuele vacatures

Kwaliteit, betrokkenheid en partnership

  • De specialist sinds 1989
  • Gespecialiseerde, in-house opgeleide operators
  • Altijd direct persoonlijk contact
  • Meer dan 950 tevreden klanten
  • 7 dagen per week, 24 uur per dag bereikbaar

Antwoordservice Nederland is ISO9001 en ISO27001 gecertificeerd

Heeft u een vraag?
Chat met één van onze medewerkers
of bel ons op: 0800-0635

Stuur ons een e-mail. Wij reageren binnen één dag

E-mail