TARIEVEN

Antwoordservice Nederland biedt meerdere diensten aan met elk een eigen tariefstelling. De uiteindelijke prijs is afhankelijk van de grootte van een terugbelnotitie of gebaseerd op het type dialoog wat gevraagd wordt. Hieronder staan onze vanaf prijzen per dienstverlening.

Telefoondienst

Voor die gesprekken waarbij onze bewegingsruimte voor dialoog beperkt is kunnen wij werken met een fixedprice.We kunnen immers redelijk inschatten hoelang een gesprek maximaal zal duren.

De Telefoondienst is gericht op het maken van terugbelnotities.Onze basis terugkoppeling bestaat uit een email of sms waarin de volgende gegevens staan genoteerd:

  • Naam beller
  • Bedrijfsnaam beller
  • Telefoonnummer beller
  • Betreft / onderwerp

Het is natuurlijk mogelijk om de gevraagde velden uit te breiden, maar dit kan een verhoging van het vaste bedrag per melding betekenen.Het noteren van de voornaam zal geen effect hebben, maar het noteren van bijvoorbeeld een email of een BSN nummer kan dit wel hebben.

TELEFOONDIENST        ABONNEMENT PM                    PER MELDING
Binnen kantoortijden 0700-1900 € 9.95 € 1,50
Buiten kantoortijden 1900-0700 + weekenden€ 19.95€ 1,75

Externe receptie

Deze dienstverlening is gericht op gesprekken zo efficiënt mogelijk doorverbinden naar de gevraagde persoon en om basis vragen te beantwoorden met een beperkte FAQ.Omdat er nu factoren zijn die wij onvoldoende in de hand hebben zoals de snelheid waarmee uw medewerkers opnemen als wij bellen of het aantal maal dat wij een poging moeten doen,werken we bij deze dienst met een prijs per minuut.

EXTERNE RECEPTIE            ABONNEMENT PM                 PER MINUUT
Binnen kantoortijden 0700-1900 € 9.95€ 1,50
Buiten kantoortijden 1900-0700 + weekenden€ 19.95€ 1,75
Doorverbinden€ 0,25

NB:op het moment dat er wordt doorverbonden, stopt ons reguliere tarief.

Service op maat

Natuurlijk worden al onze gesprekken kwalitatief afgehandeld, maar op de service op maat accounts zitten ons meest ervaren operators.Ook worden alle mogelijkheden van onze maatwerk applicatie maximaal ingezet.

SERVICE OP MAAT            ABONNEMENT PM              PER MINUUT
Binnen kantoortijden 0700-1900 € 9.95€ 1,75
Buiten kantoortijden 1900-0700 + weekenden€ 19.95€ 2,00
Doorverbinden€ 0,25

NB:op het moment dat er wordt doorverbonden, stopt ons reguliere tarief.

SERVICE OP MAAT - NOODNUMMER            ABONNEMENT PM            PER MINUUT
24/7/365 bereikbaarheid inclusief 5 meldingen €50,-
Alle meldingen boven de inbegrepen 5 €2.00
Doorverbinden€0.25

NB:op het moment dat er wordt doorverbonden, stopt ons reguliere tarief.

Overig

In onze prijsstelling zitten de verzendwijze (email of sms) , rapportage en aanpassing in het script reeds verwerkt. Indien het volume voldoende is voor een dedicated operator structuur (prijs per uur), dan zal hier eerst contact over gevoerd worden.

Bij al onze diensten geldt dat er uiteindelijk met een fixedprice gewerkt kan worden, maar dan dient er eerst voldoende historische data beschikbaar zijn om een werkbaar gemiddelde vast te kunnen stellen. 
 Indien u enkel op zoek bent naar tijdelijke bereikbaarheid vanwege bijvoorbeeld een vakantie dan zullen wij een afwijkend aanbod doen afhankelijk van het verwachte aantal meldingen.

Opstartkosten

Antwoordservice Nederland werkt met opstartkosten, maar vraagt dit niet standaard.Het is afhankelijk van de database complexiteit en noodzaak om de operators additioneel te trainen.Gemiddeld genomen vragen wij de volgende opstartkosten bij de verschillende diensten:

  • Telefoondienst                                                                  geen opstartkosten
  • Externe receptie met complexere database                     €250
  • Service op maat met complexere database en training   €250 tot €750

Staffelkorting

Antwoordservice Nederland werkt met de volgende staffelkorting

  • Meer dan 250 meldingen per maand = 5% staffelkorting
  • Meer dan 500 meldingen per maand = 10% staffelkorting
  • Meer dan 1000 meldingen per maand = 15% staffelkorting

Kwaliteit, betrokkenheid en partnership

  • De specialist sinds 1989
  • Gespecialiseerde, in-house opgeleide operators
  • Altijd direct persoonlijk contact
  • Meer dan 950 tevreden klanten
  • 7 dagen per week, 24 uur per dag bereikbaar

Antwoordservice Nederland is ISO9001 en ISO27001 gecertificeerd