U WEET ALTIJD WAT WIJ DOEN

Antwoordservice Nederland verzamelt zeer veel data die mogelijk ook voor u interessant kunnen zijn. Op elk gewenst moment kunt u deze informatie opvragen.Natuurlijk sturen wij maandelijks een gedetailleerde factuurspecificatie.

Output in cijfers

Elke gesprek wordt op milliseconde geregistreerd dus van elke melding ziet u exact hoe lang we er over hebben gedaan.Wij delen onze gesprekken op in 4 hoofdcategorieën

  • Talk

    De duur dat onze operator met een beller in gesprek is

  • Hold

    De exacte duur dat onze operator uw beller in de wacht zet om bijvoorbeeld iets op te zoeken of na te vragen

  • Disc

    De exacte duur dat er geen open lijn meer is, maar dat uw account nog wel actief is. De operator maakt nu bijvoorbeeld de notitie of controleert nog één keer de data.

  • Transfer

    De exacte duur dat uw beller in contact staat met één van uw eigen medewerkers via onze lijn. 

    Deze data wordt aangevuld met het precieze tijdstip waarop de melding binnenkomt per unieke regel of als cluster in een uur, dag of maand.
    Daarnaast rapporteren wij natuurlijk precies hoe snel wij hebben opgenomen of waarom een gesprek mogelijk gemist is.

De diepere data

Van elke keuze die wordt gemaakt wordt data opgeslagen.Zo kunnen we precies bijhouden wat er in een gesprek is gebeurd en welke keuzes het meest worden gemaakt .

Te denken valt aan

  • Voor welk onderwerp belt men het meeste
  • Naar welke collega vraagt men het meeste
  • Over welke productgroep komen de meeste klachten
  • Welke collega is het beste of minste bereikbaar
  • Hoe lang moet ASN proberen door te verbinden voordat er contact is

Wij kunnen ons goed voorstellen dat u niet elke dag alle data wenst te ontvangen, maar mocht u erom vragen dan is alle data beschikbaar.

Klik hier voor een voorbeeld rapportage.

Kwaliteit, betrokkenheid en partnership

  • De specialist sinds 1989
  • Gespecialiseerde, in-house opgeleide operators
  • Altijd direct persoonlijk contact
  • Meer dan 950 tevreden klanten
  • 7 dagen per week, 24 uur per dag bereikbaar

Antwoordservice Nederland is ISO9001 en ISO27001 gecertificeerd

Heeft u een vraag?
Chat met één van onze medewerkers
of bel ons op: 0800-0635

Stuur ons een e-mail. Wij reageren binnen één dag

E-mail