WIJ ZIJN ER ECHT ALTIJD

Antwoordservice Nederland verzorgt met recht altijd uw bereikbaarheid.

Als één van de weinige bedrijven in deze branche zijn wij 24/7, 365 dagen per jaar voor u aan het werk.Heeft u een bedrijf waarbij continue bereikbaarheid voor uw klanten cruciaal is? Wij kunnen garanderen dat zij altijd direct te woord worden gestaan door onze operators, ongeacht de dag of het tijdstip.

Om deze bereikbaarheid te kunnen faciliteren werken wij met het 3 lijnen principe. Onze operators kunnen in drie verschillende gesprekken tegelijk binnenkrijgen. Dit voorkomt dat er wachttijden ontstaan en bellers onnodig lang een bandje of wachtmuziekje horen voordat zij te woord worden gestaan: dit is bij Antwoordservice Nederland nooit het geval. Eventueel vraagt de operator om een moment geduld om nog een vorig gesprek af te kunnen ronden, maar het eerste contact met de beller wordt meteen gelegd. Dit zorgt ervoor dat bellers minder snel ophangen en het aantal gemiste calls relatief klein is. Niet voor niets garanderen wij dat 98% van de bellers binnen 30 seconden te woord wordt gestaan!

Uiteraard kan het zo zijn dat het bij uw gesprekken geen optie is om de beller te laten wachten; denk hierbij bijvoorbeeld aan overlijdensmeldingen of ernstige calamiteiten waarbij direct actie ondernomen moet worden. Ook hier hebben wij een oplossing voor: door middel van speciale routering kunnen wij ervoor zorgen dat uw bellers nooit in de wacht worden gezet.

Wij garanderen uw bereikbaarheid niet alleen door middel van onze operators: ook technische oplossingen zorgen ervoor dat wij onder alle omstandigheden uw telefoonverkeer kunnen waarnemen. Veel klanten plaatsen cruciale processen bij ons en moeten er vanuit kunnen gaan dat onze bereikbaarheid gegarandeerd wordt. Antwoordservice Nederland beschikt over een volledige no-break omgeving. Bij stroomuitval neemt een UPS de stroomvoorziening direct over. Vervolgens wordt een noodstroomaggregaat gestart. Daarnaast beschikt Antwoordservice Nederland over een tweede telefooncentrale die bij calamiteiten de eerste centrale volledig kan vervangen. Antwoordservice Nederland is aangesloten op een glasvezelring, die van twee zijden wordt gevoed. In geval van een (telefoon of internet) storing zal Antwoordservice Nederland overschakelen op de bovengenoemde alternatieve faciliteiten.

Kwaliteit, betrokkenheid en partnership

  • De specialist sinds 1989
  • Gespecialiseerde, in-house opgeleide operators
  • Altijd direct persoonlijk contact
  • Meer dan 950 tevreden klanten
  • 7 dagen per week, 24 uur per dag bereikbaar

Antwoordservice Nederland is ISO9001 en ISO27001 gecertificeerd

Heeft u een vraag?
Chat met één van onze medewerkers
of bel ons op: 0800-0635

Stuur ons een e-mail. Wij reageren binnen één dag

E-mail